FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Сліпченко Марина Іванівна, соціальний педагог Початкової школи № 43 /Files/images/сліпченко.jpg

Життєве кредо: "Якщо дитину підтримувати, вона вчиться впевненості у собі" (Р.Нантьє).

Спеціальність: "Психологія. Соціальна педагогіка"

Кваліфікація: Практичний психолог, соціальний педагог, соціально-педагогічний працівник з дітьми з девіантною поведінкою.

Проблема, над якою працює соціальний педагог: сприяння розвитку та соціалізації дитини з особливими освітніми потребами та дітей, сім’ї, яких опинились в складних життєвих обставинах.

НАПРЯМИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

  • Діагностичний: вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів (вихованців), мікроклімату (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому, неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікро середовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей.
  • Прогностичний: прогнозує на основі спостережень та досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи; прогнозує результат навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.
  • Консультативний: дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об'єднанням, дітям, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах тощо.
  • Захисний: забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).
  • Профілактичну: переконує учнів в доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі.
  • Соціально-перетворювальний: надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнів; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та їх соціальну адаптацію.
  • Організаційний: координує діяльність й взаємодію усіх суб'єктів соціального виховання; сприяє соціально корисній діяльності дітей; формує демократичну систему взаємостосунків в учнівськовому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Дитина та комп'ютер

Поради батькам

Поради педагогам

Кiлькiсть переглядiв: 1240

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.