Вовненко Олена Миколаївна - вчитель-дефектолог КЗ "Полтавський спеціалізований навчально-виховний комплекс № 26 "Перші кроки"".
Життєве кредо: "Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще".
Спеціальність: «Дошкільне виховання»
Кваліфікація: вихователь дітей дошкільного віку, дефектолог, логопед.
Проблема, над якою працює вчитель-дефектолог: Проблеми розвитку інклюзивної освіти в Україні.
Яресько Катерина Сергіївна - вчитель-дефектолог КЗ "Полтавський спеціалізований навчально-виховний комплекс № 26 "Перші кроки"".
Життєве кредо: Проблеми дитини - це недопрацювання дорослих, які її оточують.
Спеціальність (напрям підготовки): Корекційна освіта.
Кваліфікація: Дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку.
НАПРЯМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА
- Діагностичний напрям - глибоке вивчення дитини (рівень її розвитку; знання, вміння та навички; уточнення діагнозу, стану емоційно-вольової сфери; виявлення можливостей). Вивчення родини, в якій виховується дитина з вадами інтелекту.
- Конструктивно-проектувальний напрям - планування змісту та методики навчальної, виховної та корекційної роботи; добірправильних форм навчально-виховної та корекційної роботи; проектування змісту корекційно-виховної роботи в сім'ї; прогнозування результатів навчально-виховної та корекційноїроботи.
- Корекційний напрям - виправлення чи послаблення порушень психофізичного розвитку дитини; профілактика ускладнень структури розладу; створення умов для розвитку дитини з вадою інтелекту; цілісне формування особистості дитини; навчання батьків прийомів організації ігрової та навчальної діяльності дитини, окремих корекційних прийомів та методів.
- Аналітичний напрямок - аналіз процесів навчальної, виховної, корекційної роботи; виявлення позитивних сторін та недоліків у професійній діяльності, у діяльності дітей; аналіз процесу роботи з сім'ями; ведення відповідної обліково-звітної документації.
- Консультативно-просвітницький та профілактичний напрям - профілактика вторинних, третинних порушень в розвитку дитини; допомога батькам, вчителям та адміністрації закладу в питаннях навчання та виховання дітей з особливими потребами; пропаганда знань про вікові та індивідуальні особливості дітей.
Коментарi