FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Режим роботи закладу – п’ятиденний. Мова навчання – українська.

В закладі функціонує 8 груп для дітей дошкільного віку, з них: 1 група раннього віку; 5 дошкільних груп, 2 групи компенсуючого типу та 4 класи початкової школи, в яких виховується і навчається 406 дітей. Серед них 42 дитини, що мають статус дітей з особливими освітніми потребами та діти-інваліди. Заклад повністю забезпечений кадрами.

Особливості матеріально-технічного забезпечення: у закладі облаштовано групи та класи згідно сучасних вимог, облаштовано 4 ресурсні кімнати, де дітям з особливими освітніми потребами надаються відповідні послуги спеціалістами закладу. Працює Батьківська кімната де батьки можуть отримати необхідні консультації, вирішити нагальні питання.

Заклад має статус тренінгового центру обласного рівня по впровадженню програми Всеукраїнського фонду “Крок за кроком” з особистісно-орієнтованого навчання і виховання дітей від народження до 10 років з 1996 року:

  • 2001-2013 рр. наказом МОН України №586 від 10.08.2001 року експериментальний майданчик “Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України”;
  • з 2005 р. у закладі працює ресурсно-тренінговий центр для батьків дітей з особливими освітніми потребами;
  • заклад є базовим для проведення практики студентів ПНПУ та ПОІППО, міських та обласних методичних заходів;
  • з 2010 року – участь у проекті «Партнерське викладання» – Міжнародний проект (розвиваючі практики інклюзивної освіти в школі);
  • учасник Всеукраїнського проекту «Інклюзивна освіта: розвиток альтернативного впливу на політику», в рамках якого щороку приймає міжнародних експертів з різних країн з питань впровадження інклюзивної освіти , фокусуючись на дошкіллі та початковій школі (США, Нідерланди, Англія, Шотландія);
  • 2013 рік учасник проекту Всеукраїнського проекту «Школа, як осередок розвитку громади».

Заклад постійно працює над забезпеченням якісної освіти кожної дитини, розширенні межі її свободи та можливості, виявлення здібностей, набуття знань, уміння управляти власною діяльністю.

Завдання:

  • Створити умови для впровадження «Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».
  • Започаткувати модифікацію змісту роботи з батьками.
  • Активізувати запровадження сучасних освітніх технологій направлених на підвищення інтелектуального розвитку дошкільнят.
  • Забезпечити ріст професійної майстерності педагогів ДНЗ, стимулювати їх творчість та сприяти самореалізації.
  • Оновлення освітнього процесу в дошкільному закладі.
  • Підвищення якості дошкільної освіти.
  • Реалізація цих завдань здійснюється за умови якісно нових підходів до роботи з кадрами.
Кiлькiсть переглядiв: 2103

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.