FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Історія закладу

Історія нашого навчального закладу починається із 1963 року. На той час заклад функціонував як дитячий садок в якому було 10 дошкільних груп, в яких виховувалось 200 дітей. Працювало 22 педагоги та 27 працівників обслуговуючого персоналу. Як Полтавський спеціалізований навчально-виховний комплекс №26 «Перші кроки» з поглибленим вивченням англійської мови – працюємо з 2001 року.

У 2003 році вперше у Полтавській області на базі нашого закладу, який був загальноосвітнім, відкрито спеціальну групу для дітей з тяжкими порушеннями психофізичного-розвитку (більшість дітей самостійно не пересувались, мали значні відставання у розвитку), в якій виховувалось 12 дітей. Ми вперше спробували інтегрувати дітей з особливими освітніми потребами у загальні групи, а потім і класи.

На сьогодні ми маємо 8 груп для дітей дошкільного віку (з них 2 групи компенсуючого типу (затримка психічного розвитку) 2 інклюзивні групи) та 4 класи всі інклюзивні, в групах і класах виховується і навчається 365 дітей, із них 33 дитини з особливими освітніми потребами.

Навчально-виховний процес забезпечує 36 педагог (вчителі початкової школи, вихователі дошкільного закладу, психолог, соціальний педагог, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, асистенти вчителя) та 30 працівники обслуговуючого персоналу (кухарі, прибиральниці, робітники по господарству, медична сестра).

Педагоги ПСНВК №26 “Перші кроки” пройшли тривалий шлях по створенню командної взаємодії і спільної відповідальності за організацію навчання дітей, де вчитель вчить вчителя, учень допомагає учню, а батьки виступають, як активні учасники навчально-виховного процесу.

З 1996 року СНВК має статус тренінгового центру обласного рівня з упровадження програми з особистісно-орієнтованого навчання і виховання дітей від народження до 10 років Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

2005 рік – створення на базі СНВК№ 26 «Перші кроки» першого в області ресурсно-тренінгового центру для батьків дітей з особливими освітніми потребами міста та області. Створена батьківська кімната в якій є спеціальна література для родин, що мають дітей з особливими освітніми потребами, дитяча бібліотека, зібраний Банк даних про організації до яких батьки можуть звернутися за допомогою. У відведені години батьки мають можливість отримати консультації практичного психолога, вчителя – дефектолога, вчителя – логопеда, а також «батьки батькам».

2001-2013 рр. – експериментальний майданчик «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України». Розробка і апробація моделі інтегрованого навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку, яка передбачає створення сприятливих умов для індивідуального всебічного розвитку дитини та соціалізація в суспільстві. Створення умов для гуманістичного навчання і виховання, розвитку толерантності серед дітей. Навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку разом із здоровими однолітками має стимулювати реалізацію їхніх потенціальних можливостей, сприяти інтеграції в інші колективи.

Кiлькiсть переглядiв: 895

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.