FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/images (13).jpg

/Files/images/foto/images (14).jpg /Files/images/foto/images (14).jpg

Що найголовніше у праці педагога?
  1. Знати дитину.
  2. Виховання лише тоді стає реальною силою, коли воно ґрунтується на вірі в дитину.
  3. Жодна дитина не повинна відчувати, що вона невдаха, що вона нездібна.
  4. Покарання не сила, а слабкість вихователя.
  5. Не допускайте, щоб у вашу лабораторію гуманізму увірвався стук кулака по столу і окрик.
  6. Якщо хочеш, щоб дитина була чесною, не закривай від неї на замок те, що є для неї привабливим.
  7. У сто разів більше потрібно знати, ніж сповіщаєте учням.
  8. Поганий вчитель відносить істину, хороший – вчить її знаходити.
  9. Творча праця, захоплення улюбленою справою – це найвірніший шлях до серця дитини.
  10. Ведіть вихованців від книжки й думки до діяльності, від діяльності до думки й слова.
  11. Виховання – це передусім чуйне, вдумливе, обережне доторкання до юного серця.
  12. Щоб володіти мистецтвом доторкання до серця, треба багато читати, думати.
  13. Доброзичливість, розумна доброта – ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом взаємовідносин педагога і дітей.
  14. Не давайте прорости в своїй душі насінню зневіри в людину, підозрілості.
  15. Не завантажуйте розум дитини одноманітними операціями. Якомога більше розумової енергії повинно йти на творчу працю.
  16. Створюйте інтелектуальний фон для запам’ятовування, заучування, збереження в пам’яті програмового матеріалу.
  17. Добивайтесь, щоб слово звучало для учня, як музика.
Поради соціального педагога вчителям початкових класів
  • Забезпечувати всебічний розвиток особистості молодшого школяра.
  • У засвоєнні предметних знань, умінь і навичок спиратись на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси.
  • Процес навчання будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь.
  • Спиратись тільки на досягнутий рівень розвитку дітей; не вважати неповноцінним той рівень досягнень деяких дітей, який не відповідає віковим стандартам.
  • Поступово урізноманітнювати й ускладнювати форми, методи та прийоми роботи з учнями, структуру уроків.
  • Систематично формувати, закріплювати та розвивати в учнів уміння та навички виконувати домашні завдання, навички самостійної навчальної праці.
  • Розвивати мислення, пам'ять, увагу.
  • Проводити навчально-виховну роботу на доступному для учнів, але достатньо високому рівні труднощів для оптимального використання та розвитку їхніх сил і можливостей.
  • Розвивати творчі здібності учнів.
  • Оптимально розвивати, розширювати й ускладнювати вимоги до учнів.
  • Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчання.
Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми схильними до правопорушень
  1. Проявляйте витримку під час спілкування з проблемними дітьми.
  2. Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки.
  3. Намагайтесь переконувати і відкривати “важким” дітям гідні та цікаві життєві перспективи.
  4. Постійним повчанням не закріплюйте у дітей, схильних до правопорушень, негативну оцінку своїх вчинків.
  5. Уникайте надто наполегливо і безцеремонно втягувати таких дітей в суспільні справи колективу учнів.
  6. Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що з’єднують дітей з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю.
  7. Втягуйте “важких” дітей в суспільно корисні трудові справи, використовуючи притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагнення до першості, частково усвідомлене почуття їхньої соціальної неповноцінності.
  8. По можливості, з метою перевиховання дітей, які вже зробили помилку в житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру, схвалюйте їхні досягнення.
  9. Виховуйте у таких дітей вміння не тільки підкорятися, а й командувати, не принижуючи та не уражуючи інтереси однолітків.
Кiлькiсть переглядiв: 515

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.